Forums Western Europe Belgium Zandhoven

This topic contains 1 replies, has 2 voice, and was last updated by Jens Jakobus van den Hout 10 months, 1 week ago
  • Gunther Van den Langenbergh

    Hallo moderators,

    ik probeer al een tijdje de gewijzigde situatie rond Zandhoven te wijzigen maar mijn aanpassingen worden steeds na een tijdje teniet gedaan.

    Zo ligt de verbindingsweg van oost naar west niet meer door dorp Zandhoven omdat dit hoofdzakelijk fietsstraat is geworden (30) en ligt deze via de Vierselbaan om. Het wordt ook zo aangegeven met een bord om als verbinding niet meer door het dorp te rijden maar via Ringlaan en Vierselbaan. Het verbindt nl twee snelwegopritten (Zoersel en Oelegem)
    Ik heb tevens een paar verkeerde straten en verbindingen gecorrigeerd.

    Ook de weg naar zuid (Vierselbaan vanaf ovonde en terug oostelijk naar Grobbendonk heb ik gecorrigeerd maar ook dat zie ik telkens deels verdwijnen terug naar een tijd.

    • This topic was modified 10 months, 3 weeks ago by Gunther Van den Langenbergh.
    Jens Jakobus van den Hout

    Goedemorgen Gunther,

    Bedankt voor uw bericht! Ik heb de situatie bekeken en er zijn inderdaad enkele aanpassingen nodig. Hiervoor hebben we een intern ticket geopend zodat onze experts de situatie kunnen analyseren en de benodigde wijzigingen correct door kunnen voeren.

    Hartelijk dank voor de waardevolle informatie en vriendelijke groeten,
    Jens van den Hout

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.