Forums Western Europe Netherlands, The Verwerken van de gegevens

This topic contains 3 replies, has 2 voice, and was last updated by Michael Kruseman 1 year, 3 months ago
  • Michael Kruseman

    Hallo allemaal,

    Kan iemand aangeven hoelang het duurt voordat gegevens gecontroleerd, goedgekeurd en door here zijn verwerkt?

    Alvast bedankt.

    • This topic was modified 1 year, 4 months ago by Michael Kruseman.
    Jens Jakobus van den Hout

    Goedemorgen Michael,

    Bedankt voor je bericht! Dit kan aan de hand van verschillende factoren erg verschillen per edit. Mocht je enkele specifieke gevallen hebben waarvan je graag zou zien dat wij er even naar kijken kun je ons een mail sturen naar mapcreatorbenelux@here.com.

    Vriendelijke groeten,
    Jens

    Michael Kruseman

    Hi Jens,

    Hartelijk dank voor jouw snelle reactie. Ik ben net nieuw als gebruiker en heb een wijk in Duiven (Gelderland) geadopteerd 😉

    Inmiddels heb ik 96 punten ingebracht en dit is best wat werk.
    Indien blijkt dat here.com hier niets mee doet dan is er voor mij geen reden om meer energie te steken in het verbeteren van de kaarten.

    Daarom ben ik blij dat je snel reageert. Maar misschien wil je naar mijn account kijken en de punten die ik heb ingebracht?

    Mvrgr Michael

    Michael Kruseman

    Dear Here map moderators,

    On the 16th of december i have put los of work in updating the maps in Duiven. I have put 96 changes in de map creator tool and till today non of them have been reviewd and closed. I think this is strange and also doesnt entourage people to do any effort in helping here father.

    Please tell me what is going on?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.