Forums Western Europe Netherlands, The Verkeerde stadnaam (Montferland i.p.v. Didam)

This topic contains 4 replies, has 3 voice, and was last updated by Dennis Kroese 1 year ago
  • Dennis Kroese

    Goedendag,

    Is het mogelijk om de naam Montferland op de kaart te wijzigen naar Didam? Montferland is inderdaad de gemeente, maar de plaats waar deze naam staat is toch echt Didam.

    Alvast bedankt!

    Jens vandenhout

    Hallo Dennis,

    Bedankt voor uw bericht! Ik heb het even snel nagekeken en zie dat er op WeGo Didam te lezen is, en niet Montferland (zie bijlage). Mocht u desalniettemin nog ergens Montferland i.p.v. Didam lezen, laat het ons vooral weten.

    Vriendelijke groeten,
    Jens

    Dennis Kroese

    Beste Jens, dank voor je reactie! Ik begrijp dit niet. Ik heb het net nogmaals gecheckt. Als ik naar https://mobile.mapcreator.here.com/editmode/ ga, zie ik Montferland staan. Zie screenshot. En ook mijn Volkswagen, die deze software gebruikt, heeft de verkeerde stadsnaam. Moet dit misschien op een andere plek nog aangepast worden?

    Jens Jakobus van den Hout

    Beste Dennis,

    Ik heb het even nagekeken op onze app en zie dat daar inderdaad nog Montferland i.p.v. Didam wordt weergegeven. Waarschijnlijk is deze fout erg recent gecorrigeerd: nieuwe wijzigingen in onze kaarten worden vlot in onze desktop versie van WeGo weergegeven, maar kunnen er enkele weken over doen voordat ze ook zichtbaar zijn in de app WeGo. Mocht dit inderdaad de reden zijn, zal de correcte plaatsnaam snel zichtbaar zijn! Mocht dit over een kleine maand nog steeds niet het geval zijn, neem gerust contact met ons op en dan zullen we er verder in duiken!

    Nogmaals bedankt voor het signaleren!

    Vriendelijke groeten,
    Jens van den Hout

    Dennis Kroese

    Hartelijk dank Jens!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.