Forums Western Europe Netherlands, The Nóg oudere bedrijfsdata geïmporteerd…

This topic contains 1 replies, has 1 voice, and was last updated by D. Beu 3 years ago
  • D. Beu

    Eerder maakte ik er al melding van dat na het corrigeren van stokoude data (al 20 jaar achterhaald) de correcte data collectief wordt verwijderd en weer wordt vervangen door de foutieve, oude data.
    Nu zie ik dat er door Here data wordt ingelezen van NOG oudere bronnen. Ik zie in mijn stad winkels opduiken die in 1985 zijn geopend en in 1989 zijn gesloten. Op menig adres in de winkelstraten staan nu 4 of 5 winkels geregistreerd. Het zijn winkels die er sinds 1980 achtereenvolgens hebben gezeten. Echter, de winkel die er nu zit is dan weer verwijderd.
    Ik begrijp echt niet wat de gedachte van Here erachter is om massaal 40 jaar oude data in te lezen die in veel gevallen al meer dan 30 jaar niet meer klopt. Daarbij wordt dan ook nog eens correcte data waar de community vele uren werk in heeft gestoken, collectief afgewezen als onjuist.
    Op die manier houd je geen community meer over. Daarnaast zou ik me als gebruiker van de kaarten kapot ergeren aan het feit dat 9 van de tien bedrijven in je GPS-systeem niet meer bestaan omdat Here 40 jaar oude data inleest…

    D. Beu

    Het kan nog gekker. Het bedrijf van mijn grootvader dat in 1983 is opgeheven is sinds kort via het importeren van volledig verouderde datasets aan het kaartmateriaal toegevoegd…
    Dat krijg je nooit meer opgeschoond als je datasets van 40-50 jaar geleden blijft importeren. De chaos in bedrijfsinformatie op de kaarten wordt op deze manier steeds groter. Correcte, recente informatie wordt afgewezen en verwijderd en informatie die al 40 jaar niet meer klopt blijft men toevoegen aan de kaarten. Ik kan dat maar niet begrijpen.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.