Forums Western Europe Portugal I have problem draw underpass

This topic contains 3 replies, has 2 voice, and was last updated by José Flor – OzFlor 5 years, 11 months ago
  • José Flor – OzFlor

    When I try to draw this underpass, I select under pass but it connects the intersections.
    I try many times and it does not work how. I am going to change A25 to a bridge and draw the underpass.
    José Flor _ OzFlor

    • This topic was modified 5 years, 12 months ago by José Flor - OzFlor. Reason: upload pic
    José Flor – OzFlor

    After may edits I could not draw it.
    Please do not accept my edits for this job or see if someone can edit it and change it accordingly.
    It looks like a app glitch to do this kind of edits.
    José Flor – OzFlor

    Pedro Conceicao

    Hi José,
    You request has been fixed.
    Regards,
    Pedro Conceição
    Here Map Creator Portugal

    José Flor – OzFlor

    Obrigado Pedro,
    Tentei ver se agora desenhava a estrada com under pass continua a não dar certo. Creio que tem a ver com a A25 não ser ponte nos atributos. Eu alterei os atributos à dias para ponte sem estar ainda aprovado. Como não posso tocar na A25 agora sei que não vai ser aprovado. Acho de alguma forma importante esta passagem por baixo da A25 estar representada nos mapas.
    Se olhar do outro lado do rio tem um estrada por baixo da A25 mas está errado porque está a tocar na A25.
    Alguém vai ter que mexer nisto e corrigir, creio eu para ficar com deve ser.
    Já desenhei alguns under pass na Tailândia por baixo de estradas classe 2 tendo problemas idênticos mas ao fim de várias edições acabou funcionando certo e foram aprovados.
    José Flor – OzFlor

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.