Forums Western Europe Netherlands, The De Corbulo tunnel is nog afgesloten tot 01-07-2024

This topic contains 5 replies, has 3 voice, and was last updated by Martijn W 1 year, 2 months ago
  • Angelo van Turenhout

    Er is brand geweest in het tunnelgebouw en de installatie is beschadigd.

    Angelo van Turenhout

    i’ve tried that but there is a problem on youre end. I can’t place a closure.

    Jens Jakobus van den Hout

    Hallo Angelo,

    Bedankt voor uw bericht! De geometrie is aanwezig in Map Creator maar ik heb wat tests uitgevoerd en zie dat in de routing in HERE WeGo de tunnel vermeden wordt. Mocht u nog andere zaken tegenkomen horen wij dat graag. U kunt ons ook bereiken via mapcreatorbenelux@here.com.

    Vriendelijke groeten,
    Jens

    Angelo van Turenhout

    Jens,

    Dank voor je bericht. Het begon met een melding aan de provincie dat een Garmin gebruiker naar de tunnel werd verwezen. Met wat zoeken begreep ik dat Garmin jullie data gebruikt. In de Editor leek het er ook op dat de Tunnel open was. Ben blij dat het bij HERE in ieder geval wel goed werkt.

    groeten Angelo

    Jens Jakobus van den Hout

    Garmin gebruikt inderdaad onze data. Wij leveren data en kaarten aan hen, maar hetgeen wat zij hiermee doen is aan hun. Het probleem dat de gebruiker heeft ondervonden kan allerlei verschillende oorzaken hebben die bijvoorbeeld te maken kunnen hebben met het al dan niet uitvoeren van de laatste updates, het offline gebruik van de navigatie, of andere zaken.

    Vriendelijke groeten,
    Jens

    Martijn W

    @Angelo van Turenhout

    Ik maak ook gebruik van een Garmin. Ik heb de huidige en oude kaart bekeken. De nieuwe weg staat inderdaad op de laatste twee versies van de kaart ingetekend, maar je wordt er niet overheen geleidt. Ik heb verschillende routes uitgeprobeerd, maar werd niet door de tunnel gestuurd. Mogelijk dat de gebruiker van het navigatiesysteem de gebruikersinstellingen verkeerd had staan, maar dat blijft een aanname.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.