Forums Western Europe Netherlands, The Vreemde routeberekening

This topic contains 3 replies, has 2 voice, and was last updated by Alicja HERE 2 years, 11 months ago
  • Martijn W

    Graag wil ik via dit forum vreemde routeberekeningen melden:
    Als ik in Rotterdam vanaf de Burgemeester Le Fèvre de Montignylaan 11 naar de Jasonweg rijdt, wordt ik via de Grindweg gestuurd (zie afbeelding). Via de Argonautenweg zou volgens de routeberekening 1 minuut langer zijn. Dit klopt echter helemaal niet. Het is via de Argonautenweg juist sneller.

    Alicja HERE

    Beste Martijn,

    Bedankt voor het doorgeven! Ik heb het aan mijn collega doorgegeven.

    Met vriendelijke groet,
    Alicja HERE

    Martijn W

    @Alicja HERE,

    Hartstikke bedankt. Ik heb echter nog een verzoek. Zou je onderstaande vreemde routeberekening aan de collega’s in Frankrijk door kunnen geven. Het betreft de straat Avenue Robert Schuman op het terrein van Disneyland Parijs. Als je vanuit het westen komt en naar Hotel Disney Santa Fe wilt rijden, wordt je op een hele rare manier gestuurd (blauwe lijn), terwijl de snelste manier de rode lijn is. Ik weet dat het volgen van de rode lijn in de werkelijkheid ook mogelijk is. Er zijn geen afslagbeperkingen of eenrichtingsverkeer etc.

    Alicja HERE

    Beste Martijn,
    Bedankt ook voor deze feedback! Ik ga dit ook zeker doorgeven. Zeker handig!
    Bedankt nogmaals,

    Met vriendelijke groet,
    Alicja HERE

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.