Forums Western Europe Netherlands, The Onjuiste updating van data?

This topic contains 6 replies, has 4 voice, and was last updated by Alicja HERE 3 years, 12 months ago
  • J.H. van Dolder

    Goedemorgen,

    Heb afgelopen week behoorlijk wat update werk verricht en alles werd juist verwerkt en ge update weergegeven. Echter sinds een dag of twee zie ik dat de update’s deels of helemaal niet meer worden weergegeven en soms de oude gegevens er weer staan of ze soms door elkaar heen worden weergegeven. Is er een bug of iets dergelijks in het systeem geslopen? Kan dit worden opgelost? Op deze manier lijkt veel van m’n werk voor niets te zijn geweest, dat zou erg jammer zijn… Hoor graag of hier iets aan opgelost kan worden, maar ook als ik zelf mogelijk iets fout doe.

    Vriendelijke groet,
    Jan Hendrik van Dolder

    Chris Leicher

    Ja, Dat was voor mij de reden om minder updates te gaan insturen… Je moet het tenminste 2x doen en dan nog is het maar afwachten.

    Gerard Keet

    December 2019 veel uren gestopt in een lastige lokale situatie met fietstunneltje, voetpad, doodlopende weg, e.d. Niets van terug te vinden. Ik stop ermee.

    J.H. van Dolder

    Even een update: Laatste dagen zag ik de gegevens die ik heb verwerkt gaandeweg weer verschijnen. Ben ik heel blij mee, anders was al het werk voor niets geweest. Zie ook dat de site ge-update is en mogelijk had het daar mee te maken…
    Nog niet alles werkt weer helemaal top maar ik wacht het nog even af, blijkbaar gaat het stapsgewijs, even geduld dan maar!
    Vr. groeten, J.H. van Dolder

    Alicja HERE

    Beste J.H. van Dolder , Chris en Gerard,

    Bedankt voor jullie feedback. Ik kan me zeker voorstellen dat het irritant en frustrerend is dat jullie updates niet zichtbaar zijn. Laatste week heb ik gecommuniceerd dat wij een Map Creator reboot hadden:
    https://whats-new-bnl.blog/2020/04/07/here-map-creator-reboot-complete/
    Intussen paar functies niet beschikbaar waren, zoals statistieken. Nu als het goed is, statistieken geven juiste informatie.
    Ik zeg alvast dat als een van jullie problemen zien dat jullie edits niet verwerkt zijn, hoor ik graag van jullie. Jullie kunnen mij altijd email sturen naar: mapcreatorbenelux@here.com
    Daarna kan ik informatie aan mijn collega doorgeven en jullie situatie wordt nagekeken.
    Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat jullie nog steeds deel willen nemen in onze Benelux Community!
    Met vriendelijke groet,
    Alicja HERE

    J.H. van Dolder

    Goedemorgen Alicja,

    Bedankt voor je reactie.

    Gelukkig zijn de door mij toegevoegde gegevens inmiddels weer geheel verschenen. Had mogelijk inderdaad met de reboot te maken die jullie hebben uitgevoerd. Ik ben blij dat alles er nog is, prima zo.

    Wel is mij opgevallen dat het modificeren van straatnamen nu problemen oplevert. Als een naam weg gehaald moet worden wil dat niet. Dit komt voor als er bijvoorbeeld per abuis de naam dubbel vermeld is of geheel niet vermeld had moeten zijn.
    Verder valt op dat bij het kopiëren van wegdetails de ‘overige attributen’ niet allemaal worden gekopieerd. Als de wegdetails van een pad worden gekopieerd, zijn de voetpad en fietspad aanduidingen niet mee gekopieerd.
    Tot slot viel mij op dat wegen die ik had aangegeven als parkinglot-road in het verleden smaller werden weergegeven op de kaart. Deze zijn nu weer op de normale lijnbreedte worden weergegeven. Alleen nieuw aangegeven parkinlot-roads worden wel weer smal aangegeven. Dat is vreemd.

    Is aan deze zaken wat te doen of doe ik mogelijk iets verkeerd?
    Hoor ik graag even.

    Groeten,
    J.H. van Dolder

    Alicja HERE

    Beste J.H. van Dolder,

    Bedankt voor je bericht en mijn excuses voor laat antwoord.
    Kan je aub een voorbeeld geven die kan ik zelf in Map Creator zien? Misschien door Map Creator reboot nog niet alles 100% goed loopt. Ik kan dit altijd escaleren maar moet ik coördinaten en specifieke voorbeeld hebben.

    Alvast dank je wel!

    Intussen zie ik dat je goed bezig ben met edits voor #stayathome challenge! Leuk!! 🙂
    https://whats-new-bnl.blog/2020/04/24/stayathome-challenge-statistics/

    Groeten,
    Alicja HERE

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.