Forums Western Europe Netherlands, The Nieuwe route A9 badhoevedorp en A1 na Muiden richting almere en Huizen

This topic contains 2 replies, has 3 voice, and was last updated by Chris Leicher 6 years, 8 months ago
  • h.g. derksen

    Ik heb een nieuwe update op mijn navigatie gezet van 2018. Tot mijn grote ontsteltenis staan er geen veranderingen op dis al reeds 1.5 jaar geleden zijn ingevoerd. U schept met versie 2018 nogal hoog gespannen verwachtingen terwijl de kaart update nog in jaar 2015 leeft. Je betaald een hoop geld voor een ondeugdelijk product. Mijn oude tomtom uit 2015 is up to dater dan uw update 2018. Persoonlijk vind ik dit onacceptabel en geldklopperij. Temeer je niet kan zien wat er vooraf is veranderd. Je koopt dus een kat in de zak. of liever gezegd een bedorven verrassings ei.
    Graag een oplossing voor dit probleem. De voorbeelden zijn de dingen die ik direct heb gemerkt. Ik mag verwachten dat een update van 2018 minstens de wegen die half 2017 in gebruik zijn genomen erop staan. dat lijkt mij niet geheel onrealistisch
    Ik verwacht van u dan ook een professionele oplossing en geen politieke antwoorden.
    Gr

    Huib Derksen
    Email: huibenankederksen@tele2.nl

    Map Creator Benelux

    Beste Huib,

    Bedankt voor je bericht. Ik kan zeker voorstellen dat dit super irritant is. Wat soort van navigatie heb je en waar komt een nieuwe update vandaan? Ik stel voor het gaat over onze HERE maps. Hoor ik graag van je.

    Met vriendelijke groet,
    Alicja

    Chris Leicher

    Huib,

    Ik ben er mee gestopt, alle navigatie systemen welke niet automatische regelmatig updaten en tevens realtime trafic hebben zijn helaas onvoldoende. Dus een telefoon met google maps, Waze, of Here zijn stukken beter. Beste ervaringen met een Tomtom 5200 met wifi. elke week updates met actuele wegen en realtime trafic inclusief gebruik van parallel banen. Ik leer nog elke dag van de tomtom. Je kan een tomtom 5200 kopen via de ING rentepunten winkel voor rond de 200 euro. en dan ben je tenniste 5 jaar kostenvij wereld wijd realtime navigatie.

    Chris

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.