Forums Western Europe Netherlands, The Mogelijke 'bug'?

This topic contains 18 replies, has 3 voice, and was last updated by Martijn W 2 years, 10 months ago
  • F power

    “Het vervelende hieraan is dat sommige bewerkingen, zoals bij Lelystad, al een paar maanden oud zijn en deels al daadwerkelijk overgenomen zijn in de definitieve kaart en dus ook meegenomen worden in kaartupdate voor navigatiesystemen zoals Garmin. Dit lijkt mij niet wenselijk voor gebruikers.”
    Exact!

    Het kan toch niet zo zijn, dat een weg (in jouw voorbeeld Polderdreef en in mijn voorbeeld Komkommerweg) doormidden is geknipt in de definitieve kaart? Wie controleert dit.

    En ik blijf het zeggen, aanpassingen die ik in februari(!) heb gedaan zijn nog steeds “under review” en dat is jammer. Het idee van map creator is hartstikke leuk, op voorwaarde dat er iets wordt gedaan met je input.

    Martijn W

    @F power

    Fijn dat er meerdere gebruikers zijn die dit ervaren. Anders krijg ik het idee dat het aan mijn account of pc gaat liggen 😉
    Het is overigens niet alleen met de locatie van wegen, maar soms ook met maximumsnelheden die plots wijzigen. Vorig jaar had de ring van Antwerpen om de 100 meter een andere maximumsnelheid. In het begin had ik nog het idee dat er ergens een gebruiker aan het ‘trollen’ was, maar volgens mij is het gewoon een bug in de software.

    Ik heb nog een tip voor je. Als je zeker wilt weten dat er iets met jouw bewerking gedaan wordt, kun je kaartfouten ook via Garmin doorgeven ( https://support.garmin.com/nl-NL/?faq=pJLZBzPen9A7OXw5vlRyu5 ). Je kunt dan ook screenshots, foto’s enz bijvoegen. Zij geven de kaartfout door aan HERE. Nadeel: er gaat meer tijd overheen en het moet wel in het Engels. Als je je naam en mail achterlaat, krijg je af en toe een bevestiging van je meldingen.

    Martijn W

    Ik ‘vloog’ zojuist over de omgeving Amersfoort, Leusden etc en zag dat er hele wijken vol doorgeknipte straten liggen. Ook onvolledige kruispunten en wegen die in paden veranderen. Het zijn er zoveel dat ik gestopt ben met het corrigeren ervan. Onderstaande afbeeldingen zijn slechts een handjevol ervan. Ik heb er tientallen geteld.

    Martijn W

    Rond de Voorsterweg 36 in Marknesse (het Waterloopbos) heb de situatie al meerdere keren gewijzigd naar de huidige situatie. Echter iedere keer na een aantal dagen worden mijn bewerkingen verwijderd en is een deel van de oude situatie weer terug. Mogelijk is in dit gebied ook een ‘bug’ actief.

    @HERE kunnen jullie hier in dit gebied iets betekenen. De bijgevoegde screenshot is hoe de situatie hoort te zijn. Ik heb het net opnieuw geupdate.

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)

You must be logged in to reply to this topic.