Forums Western Europe Netherlands, The Geometrie is erg slordig op de kaart met een voorbeeld erbij

This topic contains 2 replies, has 2 voice, and was last updated by Jan Klein 6 years, 2 months ago
  • Jan Klein

    Aan het team van HERE professional

    Ik zie dat de wegen zeer slordig getekend zijn in sommige gebieden waaronder in het volgende voorbeeld https://mapcreator.here.com/mapcreator/51.95379761452776,6.030641503794811,18,0,0 Als men hier op klikt verschijnt de middelpuntpositie van het gebied (dit is een voorbeeld). Ik zie bij mij dat de wegen in dit gebied sterk afwijkend en soms ook slordig getekend zijn ten opzichte van de sateliietweergave. Daarom nu de vraag: Zien jullie dit ook zo in jullie systeem waar jullie bewerken? Ik weet wel als de straten erg afwijkend getekend zijn dan loopt de navigatie niet soepel over de wegen. Ik zie bij HERE WeGo tijdens navigeren weleens dat het met horten en stoten de kaart verplaatst wordt waardoor de processor van de smartphone het ook zwaar heeft. Het is op sommige plekken zo. Het is een lang verhaal maar ik ben nieuwsgierig nogmaals of jullie hetzelfde zien qua slordigheid geometrie in dit gebied. N.B: het is niet overal zo maar op sommige plaatsen.

    Hopende op een antwoord.
    Gr. Jan K.

    Arturs Bekeris

    Beste Jan

    Bedankt voor je feedback over de satelite imagery.
    Het klopt inderdaad dat er bepaalde gebieden zijn waar deze niet correct gepositioneerd is.
    Het is hier intern doorgezet. Wanneer het weer juist wordt weergegeven kan ik helaas niet aangeven.

    Met vriendelijke groet,
    Arturs

    Jan Klein

    Ik heb het 1 en ander gewijzigd en zo goed mogelijk gecorrigeerd maar het is weer terug gezet door HERE. Ik ben eigenlijk heel benieuwd wat voor satellietkaarten jullie gebruiken naast de BAG gegevens. Is die sateliet kaart van Bing Maps?
    Verder ga ik gewoon door met bewerken want er valt nog genoeg te wijzigen. Groet.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.