Forums Western Europe Netherlands, The Ga eerst zelf kijken voordat je dit afkeurt

This topic contains 3 replies, has 2 voice, and was last updated by Map Creator Benelux 5 years, 7 months ago
  • Arnold van der Meulen

    Nu plaats ik dit ook al voor de 10e keer omdat er iemand te lui is om
    naar het station te gaan en te kijken hoe het er uit ziet.
    Ik woon hier enkele meters vandaan dus wees niet lui en ga kijken.
    Zo ziet het er uit, zo is het en zo moet het blijven.

    Map Creator Benelux

    Beste Arnold!

    Bedankt voor je feedback! Wij waarderen echt iemands zin om onze kaarten up-to-date te houden. Eerlijk gezegd, het gaat niet om lui te zijn. Veel mensen naar ons satelliet imagery bekijken of naar andere sources (OSM of Google) waarin soms niet alles 100% klopt. Ik heb naar je edits bekeken en ik kan wel voorstellen dat je je lokale kennis hebt dus ik vertrouw jou. Je edits zijn nu geaccepteerd. Bedankt nogmaals voor je contributies!

    Met vriendelijke groet,
    Alicja

    Arnold van der Meulen

    Beste Alicja,

    Sorry voor mijn geïrriteerde discussie.

    Het is soms vervelend als je bijvoorbeeld een hele wijk aanpast en dat de volgende dag alle wijzigingen
    niet zijn goedgekeurd.
    Zo heb ik bijvoorbeeld in Stompetoren bij alle wegen behalve de randwegen de gevaarlijke stoffen (hazardous goods) uit gevinkt. De volgende dag kon ik weer het hele dorp opnieuw doen omdat iemand het allemaal afgekeurd had.
    In heel Nederland mogen alleen gevaarlijke stoffen van en naar bedrijven zoals tankstations vervoerd worden.
    Om zo een tankstation met brandstof bijvoorbeeld bij te vullen.
    Als het hele dorp géén tankstation of bedrijf met gevaarlijke stoffen heeft mag er daar dus niet met gevaarlijke stoffen gereden worden.
    Zo zijn er nog meer aanpassingen die continu opnieuw gedaan moeten worden.

    Inderdaad kloppen andere bronnen en satellietafbeeldingen niet altijd.
    Maar het is dan beter om een ontbrekende weg er op te zetten zodat er later met GPS wegen beter gezet worden dan dat de weg er helemaal niet op staat.

    Deze kaarten worden ook voor navigatie van o.a. Garmin en Bing gebruikt
    Als de parkeerplaats er niet op staat word je naar de gemarkeerde weg gestuurd waarbij je dan niet weet of je de hoofdweg dan links of rechts moet kiezen.
    Maar wanneer de parkeerplaatsweg er wel op staat wordt je vanaf daar gewoon naar links of rechts gestuurd en hoef je niet onnodig om te rijden.

    Ook kunnen sommige fiets- en voetpaden namen hebben zodat de huisnummers weer goed staan.
    Als er dan iemand is die het fiets- of voetpad weghaalt klopt het adres van het gebouw niet meer en kan het zo niet meer via het navigatiesysteem gevonden worden.

    Ook hoop ik dat mensen begrijpen dat “avg speed” de gemiddelde snelheid van een weg betekent.
    Ik heb bijvoorbeeld nog nooit meegemaakt dat iemand een rotonde met een gemiddelde snelheid van 90 km/h neemt.
    Als iemand dat wijzigt kloppen de tijden van de planning niet meer.
    Vervolg is dat iedereen te laat op hun bestemming aankomt of zelfs erger dat planners van vervoersbedrijven rekening houden met de planning die zo op de kaart staat.
    De gemiddelde en toegestane snelheid is dus erg belangrijk.

    Net heb ik in de Wormer een hele wijk aangepast naar 30 km/h omdat iemand waarschijnlijk niet begrepen heeft wat een 30 km/h zone inhoudt.
    Een zone betekent dat alle aanliggende straten ook 30 km/h zijn tot/tenzij er een bord staat waarbij je de 30 km/h zone uitrijdt.
    Als dit niet goed staat kan de navigatie tijdplanning niet meer kloppen maar mensen kunnen ook verkeersboetes krijgen of ongelukken veroorzaken.

    Ik hoop dat je begrijpt dat er meerdere aanpassingen van mij niet goedgekeurd werden waardoor mijn irritatie soms hoog oploopt.
    Vooral als het om hele wijken/dorpen gaat.

    Met vriendelijke groet,
    Arnold van der Meulen

    Map Creator Benelux

    Beste Arnold,

    Bedankt voor je bericht en alle contributies! Ik wardeer het! Binnenkort zal ik verschillende campagnes lanceren (ook i.v.m. speed limits) dus stay tuned! Bovendien zal ik ook nieuwe Map Master Programma lanceren – misschien iets voor jou! Ik hou je zeker op de hoogte! 🙂

    Fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Alicja

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.