Forums Western Europe Belgium Aanpassingen worden niet geaccepteerd

This topic contains 4 replies, has 3 voice, and was last updated by Jens Jakobus van den Hout 3 months, 1 week ago
  • Daan Tamsyn

    Beste moderators van Mapcreator.

    Ik probeer dit rondpunt al zeker meerdere jaren om te zetten naar een kruispunt, en elke keer worden mijn aanpassingen niet geaccepteerd.
    Er zijn andere plaatsen waar ik ook al verschillende aanpassingen maanden en zelfs jaren probeer door te voeren maar ze komen er niet in. Ik woon daar, ik ken de situatie want rij er elke dag voorbij.
    Als nummer 10 in Belgie verwacht ik toch dat ik al wat geloofwaardigheid heb opgebouwd. Daarbovenop gebruik ik zowel mijn eigen ogen als Google streetview beelden om zeker geen foute aanpassingen in te geven.

    Wat is het nut van een community als er niet geluisterd word?
    Ik begin dit stillaan beu te worden. Ik wil jullie helpen maar het is ontzettend moeilijk zo.

    Daan

    Jens Jakobus van den Hout

    Goedemorgen Daan,

    Bedankt voor je bericht! We begrijpen de frustratie erg goed, en zijn momenteel druk bezig om het moderatieproces te verbeteren zodat de graad van autointegratie van de edits van onze community hoger wordt. Zeker voor ervaren gebruikers zoals jij.

    Betreft het specifieke geval, hier ligt inderdaad geen rotonde. Ik ga hier mee aan de slag en zal er zonodig een intern ticket voor openen.

    Vriendelijke groeten,
    Jens

    Daan Tamsyn

    Nog steeds een rotonde, en mijn wijzigingen worden elke keer geweigerd.

    Wanneer komt het nieuwe moderatieproces? Ik heb veel straten te bewerken sinds (recente) heraanleg maar ze worden keer op keer geweigerd.
    Kijken de moderators soms naar de satellietbeelden?

    Daan

    Jens vandenhout

    Goedemorgen Daan,

    Bedankt voor het melden! Ik heb een nieuw ticket aangemaakt om de rotonde uit onze kaarten te laten halen en de situatie te corrigeren. De moderatierichtlijnen zijn inmiddels aangepast, waardoor meer edits van gebruikers met een relatief goede TrustCategory automatisch worden geaccepteerd – echter, edits op beschermde hoge precisie wegen (waar deze rotonde onder valt) worden nog wel handmatig gemodereerd.

    Fijne feestdagen gewenst en vriendelijke groeten,
    Jens van den Hout

    Jens Jakobus van den Hout

    Goedemorgen Daan,

    De rotonde is inmiddels verwijderd en de situatie gecorrigeerd, nogmaals bedankt voor het signaleren!

    Vriendelijke groeten,
    Jens van den Hout

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.