Forums Western Europe Netherlands, The Top Advisor: Mapillary in Map Creator – tips & tricks Reply To: Top Advisor: Mapillary in Map Creator – tips & tricks

Huub Janssen

Helemaal met Chris eens. Volgens mij gebeurt er niks met deze data. Mijn VW discover media systeem uitgerust met Here kaartdata blijft een raar geval in vergelijking met een losse navigatie unit. Vreemde omwegen, plaatsen waar het doorgeven van (goed berekende) routeaanwijzingen gewoon stopt. Weginfo die op deze mapcreator goed staat komt op een of andere manier niet in VW’s laatste kaart van 2017/18. Omdat opmerkingen over kaartdata niet hier in het forum, maar via de creator gemaakt moeten worden, heb ik daar 1 september melding van gemaakt. Maar de meldingen staan vanaf 1 september al onder review. Het boeit niemand. Heb al melding gemaakt bij de Autoriteit Consument en Markt want je mag dit met de kosten voor dat systeem best opvatten als een vorm van consumenten misleiding. Maar kennelijk boeit het de ACM ook niet. Waarschijnlijk snapt niemand meer hoe het allemaal werkt en durft niemand zijn nek uit te steken. Hoop dat meer VW rijders zich hier in deze kritiek kunnen vinden. Laat maar weten.