Forums Western Europe Netherlands, The Changes Center of Tilburg

This topic contains 3 replies, has 2 voice, and was last updated by Jens Jakobus van den Hout 1 year, 11 months ago
  • Peter Timmermans

    Some streets of the center of Tilburg aren’t accessible for cars because they are part of the shopping area and district of bars. Streets like Julia van Stolbergstraat and Piusplein, I have changed into pedestrian zone. Frederikstraat, south of Heuvelstraat is a new street. Somewhere this summer, this part of the center of Tilburg will going to be open for pedestrians.

    Jens Jakobus van den Hout

    Goedemorgen Peter,

    Bedankt voor je bericht en aanpassingen! Ik zie dat een deel van je aanpassingen al geaccepteerd zijn en binnenkort zichtbaar zullen zijn in HERE WeGo. Echter, voor wat betreft het deel van het stadscentrum dat nog niet open is voor voetgangers kunnen wij voorlopig nog geen wijzigingen doorvoeren aangezien wij als HERE de realiteit niet kunnen anticiperen. In dergelijke gevallen vragen wij aan onze gebruikers een mail te sturen naar mapcreatorbenelux@here.com: dan zal er gecontroleerd worden of wij al op de hoogte zijn van deze toekomstige veranderingen. Vaak is het namelijk zo dat wij al van deze zaken op de hoogte zijn en zullen de nodige veranderingen toe worden gepast zodra ze de realiteit weerspiegelen.

    Wederom bedankt en een fijne dag!
    Jens van den Hout

    Peter Timmermans

    Hallo Jens,

    Bedankt voor je snelle reactie. Wanneer de Frederikstraat ten zuiden van de Heuvelstraat opengaat zal ik wel een update van het gebied sturen. Schijnbaar komt dan ook de naam Emmapassage te vervallen. Dit schijnt dan de naam Emmastraat te krijgen net als het gedeelte richting het Piusplein. Ook elders in de Gemeente Tilburg heb ik nog een aanpassing gedaan. De straat “Mortel” in Udenhout is inmiddels doorgetrokken tot de Groenstraat. Dit is de ontsluitingsweg voor het noordelijk gedeelte van Udenhout. Wellicht is het zinvol om deze weg lichtgeel te maken.

    Met vriendelijke groet,

    Peter Timmermans

    Jens Jakobus van den Hout

    Goedemiddag Peter,
    Dat zou fijn zijn, inderdaad! Voor wat betreft je bijdrage in Udenhout: heel waardevol! De straat Mortel heb ik geupgrade van FC-5 naar FC-4, en ik heb hetzelfde gedaan voor de Stationsstraat en de Brabantsehoek (zie bijlage). Ik heb ze echter geen ‘local access’ status gegeven (dat gele kleurtje).
    Vriendelijke groeten,
    Jens van den Hout

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.