Forums Western Europe Netherlands, The How can I change an area name?

This topic contains 8 replies, has 3 voice, and was last updated by Jens Jakobus van den Hout 2 years, 2 months ago
  • Jelle Draijer

    Since 2018 the university area then called ‘De Uithof’ in Utrecht is now known as ‘Utrecht Science Park’.

    The name ‘De Uithof’ is actually still shown in the Here map.
    There does not seem to be an option to change an area name in Here.
    At least, after several attempts, I have’nt found one.

    Do you know the way to changing an area name in HERE Map Creator?

    Jens Jakobus van den Hout

    Hallo Jelle, bedankt voor de informatie! Ik heb er even naar gekeken en het leek me inderdaad de moeite waard om er het desbetreffende team naar te laten kijken aangezien het een zone is waar heel veel mensen dagelijks komen en waar veel POIs zijn. Ik houd je up to date!
    Vriendelijke groet,
    Jens

    Jelle Draijer

    Dank voor de terugkoppeling en het doorzetten, Jens.

    Waar mogelijk heb ik via Map creator zelf al ‘de Uithof’ labels naar ‘Utrecht Science Park’ aangepast.. Echter bleek ook in de turn-by-turn route advies labels de nodige keren nog ‘de Uithof’ voor te komen.. Geen idee of en hoe dit evt. centraal aangepast kan worden.. Maar liefst dus alle labels op de route A27, A28 en Waterlinie weg die je naar Utrecht Science Park verwijzen ook nalopen.. er worden op diverse overgangen nog over ‘de Uithof’ gesproken.

    Dank alvast!

    Jens Jakobus van den Hout

    Bedankt voor je reactie Jelle. Het desbetreffende team dat zich met deze kwestie bezighoudt is nog bezig met het updaten en onderzoeken dus wellicht dat er nog edits van hun kant aan komen. Hoe dan ook, via de officiele website van Utrecht University heb ik gelezen dat Utrecht Science Park en De Uithof vaak ook nog in combinatie worden gebruikt. Wederom zal het team hier verder naar kijken. Ik houd je op de hoogte!

    Jelle Draijer

    In de ‘volksmond’ wordt De Uithof idd nog regelmatig genoemd. Ook sommige organisaties in het gebied dragen deze naam nog. Toch is het volgens https://www.utrechtsciencepark.nl/nl, de ‘gebiedsregiseur’ en overkoepelende organisatie voor dit gebied (o.a. ook de Hogeschool Utrecht, UU, UMC, en anderen vallen hieronder) eenduidig de naam Utrecht Science Park te hanteren. RWS heeft alle blauwe verkeersborden hier i.i.g. al op aangepast. Indien wenselijk kan ik het desbetreffende team ook met de stichting Utrecht Science Park in contact brengen als authoritieve validatie gewenst is? Ik ben ook met Google Maps en TomTom in gesprek deze wijzigingen juist door te voeren.
    Mochten er vragen vanuit het team zijn, help ik graag!

    Jens Jakobus van den Hout

    Bedankt voor de informatie Jelle! Ik heb het doorgegeven en zal je zo snel mogelijk iets laten weten.

    Jens Jakobus van den Hout

    Goedemiddag Jelle,
    Het team heeft er naar gekeken en wijzigingen doorgevoerd waar nodig.

    Bedankt en vriendelijke groeten,
    Jens

    Jelle Draijer

    Goedemiddag Jens,

    Dank voor de terugkoppeling. Wanneer verwacht je dat de doorgevoerde wijzigingen zichtbaar worden in de HERE map en Routeplanner?

    Met vriendelijke groet,
    Jelle Draijer

    Jens Jakobus van den Hout

    Hallo Jelle,

    Wanneer de wijzigingen zichtbaar zullen zijn hangt af van het platform. In de desktop versie van HERE duurt dit maar enkele weken, terwijl het in de HERE WeGo App pas zichtbaar zal zijn zodra de App een update ondergaat. Wij als HERE kunnen niet zeggen wanneer de wijzigingen zichtbaar zullen zijn in de producten van onze klanten: dit hangt er van af wanneer zij hun systemen bijwerken.

    Vriendelijke groet,
    Jens

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)

You must be logged in to reply to this topic.